Close icon

O BRICOFLOR

Kim jesteśmy!

Jesteśmy największym w Europie internetowym sprzedawcą podłóg, ścian i sufitów. Od 2006 roku jesteśmy dumni, że zawsze oferujemy najlepsze ceny i pierwszorzędną obsługę.

Projektowanie pomieszczeń to nasza pasja - doświadczenie od ponad 30 lat

Od 1974 roku jako hurtownia wykładzin ściennych i podłogowych z siedzibą w Wuppertalu wyrobiliśmy sobie markę na skalę krajową i staliśmy się niezawodnym partnerem dla wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych, rzemieślników i dekoratorów.

Od tapet i tekstylnych wykładzin podłogowych do pełnych linii detalicznych - nasze portfolio produktów rozwijało się aż do przełomu tysiącleci.

Internet zrewolucjonizował kanały dystrybucji, dlatego wiosną 2006 roku, jako jedni z pierwszych w branży, dostrzegliśmy szansę dla produktów renowacyjnych i na to że handel online będzie właściwą drogą w przyszłość. Podobnie jak wielu pionierów w erze Internetu, młode pokolenie naszego kierownictwa zaczęło małymi krokami eksplorować sprzedaż online na targowiskach i w sklepie budowlanym, który z dzisiejszej perspektywy wygląda archaicznie.

Ekspansja: Droga do międzynarodowego sklepu internetowego z artykułami ściennymi i podłogowymi!

Już po krótkim czasie biznes rozwinął się tak pozytywnie, że inwestycje w sprzęt i oprogramowanie oraz nowi pracownicy sprawiły, że nasz sklep internetowy stał się bardziej profesjonalny i zorientowany na przyszłe potrzeby. Już dwa lata po założeniu sklepu, w 2008 roku, zdaliśmy sobie sprawę, że udany handel internetowy nie powinien zatrzymywać się na granicach państw.

Dlatego też, w duchu przyjaźni francusko-niemieckiej, zwróciliśmy się do naszych przyjaciół z lewej strony Renu - Francji! Aby móc oferować najwyższy możliwy poziom usług i nadać naszemu sklepowi internetowemu lokalny koloryt, założyliśmy w tym celu własną firmę w północnej Francji, w której zatrudniamy wyłącznie francuskich pracowników.

Z kontynentu na wyspę, w 2010 roku powstał nasz brytyjski oddział pomiędzy Bristolem a Londynem. Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że w Wielkiej Brytanii inne jest nie tylko jedzenie, ale także gusta dotyczące podłóg. Ale było to dla nas wyzwanie, które podjeliśmy, więc teraz Anglicy mogą zamówić u nas swój brązowy dywan z wełny szkockiej.

Ponieważ atrakcyjny wystrój wnętrz może być również częścią Dolce Vita, w 2012 roku rozszerzyliśmy działalność na Włochy, a nasza firma mieści się w Turynie. Od tego czasu kontakt dla wszystkich przyjaznych renowacji klientów sięga od Południowego Tyrolu po Sycylię - molto bene!

Również w Europie Wschodniej Internet stał się od kilku lat ważnym centrum handlowym. Oczywiście nie możemy tego przegapić - i od 2016 roku z powodzeniem rozbudowujemy nasze polskie biuro, a od końca 2017 roku przekraczamy granicę Czech.

Uważny czytelnik zauważy, że w historii brakuje dużego europejskiego kraju, a mianowicie Hiszpanii. "Vamos España!" pomyśleliśmy i nie mogliśmy się powstrzymać, aby również w 2017 roku nie założyć siedziby w Walencji. Oczywiście nie trzeba dodawać, że do krajów naszych dostawców z własnymi sklepami włączyliśmy również Austrię i kraje Beneluksu. Na rok 2018 nie jest wprawdzie planowana dalsza ekspansja, ale kto wie...

W 2020 roku, wraz z otwarciem sklepów w Szwecji i Finlandii, rozpoczeła się przygoda w Skandynawii. W najbliższych latach planowane są również dalsze rozbudowy. A kto wie, może w 2030 roku będziemy już podbijać Księżyc...

Jesteśmy firmą, która postrzega siebie jako wielką rodzinę!

To, co zaczęło się jako zakład w Nadrenii Północnej-Westfalii, z biegiem lat stale się rozrastało. Wszyscy nasi pracownicy są ze sobą w stałym kontakcie. Regularne spotkania pracowników i dobra atmosfera pracy są dla nas tak samo ważne jak dialog międzypokoleniowy. Dlatego do naszego zespołu należą zarówno młodzi profesjonaliści, jak i doświadczeni pracownicy - ponieważ wiemy, że obie strony mogą się od siebie nawzajem uczyć.

Cieszymy się również z tego, że regularnie wprowadzamy praktykantów ze wszystkich naszych regionów do pracy w handlu online, dzięki czemu w naszych biurach zawsze doświadczamy pokojowej, wielokulturowej koegzystencji, o której gdzie indziej można tylko spekulować.

Dzięki osobistej obsłudze klienta znamy osobiście wielu naszych długoletnich stałych klientów i ogólnoeuropejskich sprzedawców detalicznych, a dzięki ich zaufaniu i rekomendacji oferujemy nasze produkty na zamówienie również poza naszymi zwykłymi obszarami działania.

Co sprawia, że odnosimy tak duże międzynarodowe sukcesy?

Ważne jest dla nas, abyśmy zawsze mogli zaoferować naszym klientom niezmiennie duży wybór i najwyższą jakość w naszej szerokiej ofercie katalogowej. Dlatego przy włączaniu artykułów do naszego asortymentu stawiamy na absolutną przejrzystość producentów i preferujemy producentów, którzy przeprowadzają regularne kontrole swojej firmy jak i swoich podwykonawców, aby zagwarantować nienaganny proces produkcji. Aby móc trwale zapewnić jakość naszych produktów, przywiązujemy szczególną wagę do zrównoważonego działania i starannej produkcji marek, które reprezentujemy.

BRICOFLOR to nowoczesna i młoda firma, w której każdy może czuć się mile widziany! Naszą receptą na sukces jest symbioza profesjonalnej wiedzy oraz otwartej i wielokulturowej atmosfery pracy, która pozwala nam rozwijać nasz potencjał twórczy i pomagać naszym klientom w dokonaniu właściwego wyboru dla ich remontu.

 

Helena
Nasz ekspert ds. content marketingu
Author-Image

Różnorodność produktów - pod względem ceny, wzornictwa i wydajności

Stale odpowiadamy na potrzeby każdego z naszych klientów, który ma swoje własne preferencje i oczywiście indywidualny budżet. Niektórzy lubią szyk i ekstrawagancję, inni przywiązują dużą wagę do produkcji przyjaznej dla środowiska lub braku pewnych dodatków.

Dlatego też w naszym sklepie internetowym można filtrować artykuły pod kątem różnych aspektów pożądanej podłogi i innych produktów i w ten sposób zawsze można śledzić nasz ogromny asortyment, który jest unikalny w Europie. Ponadto, stale aktualizujemy nasze zapasy, abyś zawsze mógł zakupić najnowsze kolekcje.

Na początku każdego roku odwiedzamy odpowiednie targi branżowe. Wśród nich jest oczywiście Domotex, wiodące targi na świecie, a tym samym absolutny must-have dla naszego zawodu. Następnie na naszym blogu, Facebooku lub Houzz chętnie informujemy Cię o trendach w branży, abyś nigdy nie przegapił okazji do realizacji swoich projektów w sposób optymalny i możliwie najtańszy. U nas nigdy nie znajdziecie tanich produktów, współpracujemy tylko z producentami, którzy spełniają najwyższe standardy jakości i widzą siebie, jak i nas, w segmencie premium. Mimo to obiecujemy Państwu: W BRICOFLOR otrzymacie Państwo najlepsze produkty w najlepszej cenie!